بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

نتیجه گیریچهار فاکتور مهم را در انتشار جهانی این کرم موثر می دانند:- استفاده از مهندسی اجتماعی (Social engineering) و اغوای افراد برای باز کردن فایل پیوست شده. فکر کنید که شما از دوستتان یک ایمیل با موضوع I Love you دریافت کنید. بسیاری از افراد بدون فکر این‌گونه ایمیل‌ها را باز می کنند. همیشه مراقب باشید که به ایمیل‌های دریافتی از دوستان هم مشکوک باشید.- این کرم از فعال بودن موتور Visual Basic Scripting ویندوز سود برد. موتوری که بسیاری از وجودش هم خبر نداشتند. بعدامایکروسایت به این نتیجه رسید که بهتر است این موتور قوی (و در عین حال خطرناک) را به صورت پیش فرض، غیرفعال کند.- این کرم از ضعف در سیستم عامل نیز سود برد. چرا که فقط با باز کردن پیوست، کرم می توانست به فایل های سیستمی و رجیستری ویندوز بانک ملت دسترسی داشته باشد.استفاده از سیستم پنهان کننده پسوند فایل در ویندوز. زیرا فایل LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs پس از پنهان شدن پسوند به این شکل دیده می شد: LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXTنکته امنیتی: اگر ویندوزتان پسوند فایل ها را پنهان می کند، توصیه می شود همین الان آن را به گونه ای تنظیم کنید که پسوند فایل ها را نشان دهد.
چگونه يک امضاي ديجيتالي درست بانک ملت کنيم؟................................................9
• فيلترکردن الگوهاي آدرس براي ايميل‌هاي مقبول\مردود: هر ايميل شامل آدرسي است که نشان‌دهنده منبع آن است. اگر يک آدرس مشخص شبکه بانک ملت شما را با تعداد بيشماري از ايميل مورد حمله قرار دهد، پراکسي مي‌تواند هر چيزي از آن آدرس اينترنتي را محدود کند. در بسياري موارد، پراکسي مي‌تواند تشخيص دهد چه موقع يک هکر آدرس خود را جعل کرده است. از آنجا که پنهان کردن آدرس بازگشت تنها دلايل خصمانه دارد، پراکسي مي‌تواند طوري تنظيم شود که بطور خودکار ايميل جعلي را مسدود کند.


and.doxdesk يك سايت بانک ملت اينترنتي مي باشد كه به صورت online كامپيوتر شما را كاوش مي كند.
سطوح مختلف گواهينامه هاي الکترونيکيگواهينامه هاي ديجيتالي در سطوح مختلفي بسته به ميزان و سطح اطمينان خواسته شده از طرف متقاضي، توسط دفاتر صدور گواهينامه موجود مي باشند. در زبان ساده هر چه سطح گواهينامه بالاتر باشد، به ميزان بيشتري دارنده آنرا تاييد بانک ملت مي کند. يک گواهينامه سطح بالا ميتواند به اين معني باشد که گواهينامه مي تواند براي کارهاي حساس تري مانند بانکداري آنلاين و معرفي هويت يک نفر براي تبادلات مالي و تجارت الکترونيکي، مورد استفاده قرار بگيرد.


• دیدگاه‌ها دیدگاه)من شیراز هستم و مودم همراه مبین نت و ایرانسل دارم . از نظر بانک ملت پوشش ایرانسل خیلی بهتر هست و اصلا قابل مقایسه با مبین نت نیست . اردیبهشت 1391
4-3 مقدار Hash رمزنگاري مبتني بر کليد عمومي بر پايه يک مقدار hash ، استوار است . مقدار فوق ، بر اساس بانک ملت يک مقدار ورودي که دراختيار الگوريتم hashing گذاشته مي گردد ، ايجاد مي گردد. در حقيقت مقدار hash ، فرم خلاصه شده اي از مقدار اوليه اي خود است . بدون آگاهي از الگوريتم استفاده شده تشخيص عدد ورودي اوليه بعيد بنظر مي رسد . مثال زير نمونه اي در اين زمينه را نشان مي دهد :
4 x بانک ملت 256 = 1,024
4- ساختار و روند آغازين پايه گذاري بانک ملت يک ارتباط امن
salam man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi بانک ملت mesle mobin net nemishe irancel benazare man aslan khob nist


بانک ملت
رابط کاربری با ناوبری آسان بانک ملت و پشتيبانی خوب از فناوری لمسیفعال‌سازی کامل بدون نياز به اتصال به اسمارت‌فون بلک‌بریاسپيکرهای باکيفيت در هر دو طرف برای‌تماشای ويدیونمايشگر درخشان برای خواندن کتاب‌های الکترونيکی
بانک ملت
o به عزل موكلبه استعفاي وكيلبه فوت يا جنون وكيل يا موكلب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالثدر مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه بانک ملت به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد.

اين پراکسي بر ترافيک داخل شونده و خارج شونده از شبکه شما که توسط کاربرانتان براي دسترسي به World Wide Web ايجاد شده، بانک ملت نظارت مي کند. اين پراکسي براي مراقبت از کلاينت هاي وب شما و ساير برنامه ها که به دسترسي به وب از طريق اينترنت متکي هستند و نيز حملات برپايه HTML، محتوا را فيلتر مي کند. بعضي از قابليتهاي آن اينها هستند:• برداشتن اطلاعات اتصال کلاينت: اين پراکسي مي تواند آن قسمت از ديتاي header را که نسخه سيستم عامل، نام و نسخه مرورگر، حتي آخرين صفحه وب ديده شده را فاش مي کند، بردارد. در بعضي موارد، اين اطلاعات حساس است، بنابراين چرا فاش شوند؟
3 15 خرداد 1391 همشون یه کرباسن!!!!!!!!! خرداد 1391 من بانک ملت وایمکس مبین نت با سرعت 1024 دارم سرعت دانلودم هیچ وقت از 128 کمتر نمیشه حتی بعضی اوقات تا 140 ، 150 هم میره .و تو این چند ماهی که وایمکس داشتم حتی یک بار هم نشده که قطعه بشه . مزیت دیگرش زمان مصرف رایگانش هست که تا 8 صبحه . خرداد 1391
• HTTP Proxy بانک ملت
5- ارائه خدمات آموزشي براي استفاده از اين فناوري در سراسر کشور .با توجه به توضيحات بانک ملت داده شده و لزوم ايجاد CA در کشور به بررسي يکي از بزرگترين CA هاي جهان پرداخته مي شود.

بانک ملت
b) کامپيوتر آليس بانک ملت رمزگذاري را محاسبه مي کند. (پيغام به يک تابع عمومي جهت رمزگذاري برده مي شود). اين تابع توسط کليد خصوصي آليس رمزگذاري شده است (در اين حالت آنرا کليد امضا مي خوانيم).
خطر آلودگی از این طریق بستگی مستقیمی به عادات وبگردی تان دارد. اگر شما همیشه به یکسری سایت های شناخته شده و معتبر سر بزنید، خطر بانک ملت زیادی تهدیدتان نمی کند. مشکل زمانی پیش می آید که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو می گردید. در این موارد موتور جستجو سایت هایی پیشنهاد می دهد که هیچ شناختی از آنها ندارید و ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند.
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با بانک ملت احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد. كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را دریافت نمایند.



بانک ملت

e) کامپيوتر باب کد رمزگذاري را از امضاي ديجيتالي استخراج مي کند. سپس کامپيوتر باب کد رمزگذاري بانک ملت را که استخراج کرده است با کدي که با پيغام آليس ارسال شده است مطابقت مي کند.) اگر پيغام آليس صحيح انتقال يافته باشد و در طول راه مورد دستبرد واقع نشده باشد هر دو کليد استخراج شده يکسان مي باشند. اگر دو کد رمزگذاري که استخراج شده اند با يکديگر مطابقت نداشته باشد صلاحيت نامه منتفي است.
{{ هر بایت = بانک ملت 8 بیت }}مثلا اگه شما 512 (K(b دارید اونوقت سرعت دانلود حداکثر (64k(B خواهید داشت.
آهنگ پیشواز خود بانک ملت را چگونه فعال کنیم؟
Username & بانک ملت password : خالی

2- SSL چيست؟پروتکل (SSL (Socket Secure Layer ، يک استاندارد وب براي کدکردن اطلاعات بين کاربر و وب سايت است. اطلاعاتي که توسط يک اتصال SSL مبادله مي شوند بصورت کد شده ارسال مي شوند و بدين ترتيب اطلاعات مبادله شده از دزديده شدن يا استراق سمع محافظت مي شوند. SSL براي شرکتها و مشتريان اين امکان را فراهم مي کند که بتوانند با اطمينان اطلاعات خصوصي شان را مانند شماره کارت اعتباري، به يک وب سايت بطور محرمانه ارسال کنند. براي برقراري يک اتصال SSL به Web Server Certificateها نياز مي باشد. در تعريفي ديگر SSL اينگونه بيان شده Secure Socket Layer , يا همان SSL يک تکنولوژي استاندارد و به ثبت رسيده براي تامين ارتباطي امن مابين يک وب سرور و يک مرورگر اينترنت است. اين ارتباط امن از تمامي اطلاعاتي که ما بين وب سرور و مرورگر اينترنت ( کاربر) انتقال ميابد , محافظت ميکند تا در اين انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقي بماند. SSL يک استاندارد صنعتي است و توسط مليونها وب سايت در سراسر جهان براي برقراري امنتيت انتقال اطلاعات استفاده ميشود. براي اينکه يک وب سايت بتواند ارتباطي امن از نوع SSL را داشته باشد نياز به يک گواهينامه SSL دارد. زمانيکه شما ميخواهيد SSL را بر روي سرور خود فعال کنيد سؤالات متعددي در مورد هويت سايت شما ( مانند آدرس سايت ) و همين طور هويت شرکت شما ( مانند نام شرکت و محل آن) از شما پرسيده ميشود. آنگاه سرور دو کليد رمز را براي شما توليد ميکند , يک کليد خصوصي (Private Key) و يک کليد عمومي (Public Key). کليد خصوصي به اين خاطر , اين نام را گرفته است , چون بايستي کاملا محرمانه و دور از دسترس ديگران قرارگيرد. اما در مقابل نيازي به حفاظت از کليد عمومي نيست و اين کليد در قالب يک فايل درخواست گواهينامه يا Certificate Signing Request که به اختصار آنرا CSR ميناميم قرارداده ميشود که حاوي مشخصات سرور و شرکت شما بصورت رمز است. آنگاه شما باسيتي که اين کد CSR را براي صادرکننده گواهينامه ارسال کنيد. در طول مراحل سفارش يک SSL مرکز صدور گواهينامه درستي اطلاعات وارد شده توسط شما را بررسي و تاييد ميکند و سپس يک گواهينامه SSL براي شما توليد کرده و ارسال ميکند. وب سرور شما گواهينامه SSL صادر شده را با کليد خصوصيتان در سرور و بدور از دسترس سايرين مطابقت ميدهد. سرور شما آنگاه امکان برقراري ارتباط امن را با کاربران خود در هر نقطه دارد. نمايش قفل امنيت SSL پيچيده گيهاي يک پروتکل SSL براي کاربران شما پوشيده است ليکن مرورگر اينترنت آنها در صورت برقراري ارتباط امن , وجود اين ارتباط را توسط نمايش يک قفل کوچک در پايين صفحه متذکر ميشود. و در هنگامي كه شما روي قفل كوچك زرد رنگي كه در پايين صفحه IE نمايش داده ميشود دوبار كليك ميكنيد باعث نمايش گواهينامه شما به همراه ساير جزئيات مي شود. گواهينامه هاي SSL تنها براي شرکتها و اشخاص حقيقي معتبر صادر ميشوند. به طور مثال يک گواهينامه SSL شامل اطلاعاتي در مورد دامين , شرکت , آدرس , شهر , استان , کشور و تاريخ ابطال گواهينامه و همينطور اطلاعاتي در مورد مرکز صدور گواهينامه که مسؤول صدور گواهينامه ميباشد. بانک ملت
خرید شارژبرای مشاهده جدول محصولات بانک ملت خرید شارژ پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید. خرید شارژ
تازه فقط گفتم وارد اینترنت بشی و بانک ملت بگردی میشه این قدر وای به حالی که بخوای دانلود کنی
چگونه می‌توان از جیرینگ استفاده نمود؟برای استفاده از خدمات جیرینگ تنها به یک گوشی تلفن‌همراه و سیم‌کارت همراه‌اول نیاز دارید. خدمات جیرینگ نیازمند داشتن حساب بانکی نیست و از روش‌های مختلف می‌توان پول به جیرینگ واریز نمود. ثبت‌نام در جیرینگ رایگان است و از وجه واریزی در جیرینگ می‌توان برای کلیه امور مالی روزانه استفاده نمود.نکته: در حال حاضر این بانک ملت سرویس تنها برای مشترکین همراه اول (اعتباری و دائمی) ارایه می شود.
بانک ملت
بخش دوم پیش بینی و تشخیص سرطان دهان و سینه از طریق بزاق نابینایان به کمک پروتز فوتوولتایی می بینند شانس زندگی طولانی‌تر بیماران قلبی بوسیله عمل جراحی ضرورت استفاده از کودهای زیستی با محوریت ورمی کمپوست ۱۰ جانوری که در معرض خطر انقراض قرار دارند باکتری ها، خوب، بد، زشت (معرفی ۱۰ نوع باکتری) چگونه با شبکه های اجتماعی خداحافظی کنیم؟ W Motors نخستین تولید کننده خودروهای سوپر اسپرت در خاورمیانه تمدن گمشده ای که ممکن است در زیر خلیج بانک ملت فارس باشد

(IARPA)” فعالیت پروژه¬های تحقیقات پیشرفته اطلاعات ” نیز به عنوان بازوی اطلاعاتی در خدمت دارپا و وزارت دفاع امریکا به دنبال جمع آوری و تحلیل داده¬ها در سطوح مختلف از جمله فضای سایبری است.تمام این اقدامات، تنها گوشه¬ای از فعالیت¬های ایالات متحده امریکا در راستای بالا بردن امنیت، دفاع و مقابله با تهدیدات بانک ملت سایبری است.جنگ سایبری چیست؟در طول تاریخ، جنگ به انواع گوناگونی دسته‌بندی و طبقه‌بندی شده است. انواع جنگ و ترکیب دیگر مفاهیم با آن، برای خلق یا تعریف پدیده‌ای جدید در عرصه منازعات انسانی، چنان گسترش یافته است که رسیدن به دریافتی مناسب از همه آنها بر اساس تنها یک نگرش خاص یا یک زاویه دید معین، بعید به نظر می‌رسد

زومیت همواره تلاش داشته است با بهرهگیری از نویسندگان با سلایق و دیدگاههای متفاوت و معتدل، به نیازهای مختلف خوانندگان خود جوابی درخور و شایسته بدهد. در همین راستا تصمیم گرفتیم 10 گوشی هوشمند سال 2012 را از نقطه نظر نویسندگان زومیت و بر اساس ویژگیهایی نظیر: طراحی، کیفیت ساخت، سختافزار، نرمافزار و ارزش در برابر قیمت، انتخاب کنیم. بیشک انتخاب زومیت بانک ملت بر اساس سلایق نویسندگان این سایت انجام گرفته و ممکن است با دیدگاه شما خواننده گرامی متفاوت باشد، چرا که نیازهای مشتری نقشی تعیین کننده در انتخاب بهترین محصول برای او خواهد داشت.
۲۲ طرح اعتباری بانک ملت پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
ghorboone بانک ملت hamatoon ba pishnahadate arzandatoon boooooos
در مورد SSL هم تقريبا بحث به همين گونه است با اين تفاوت که ذات بانک ملت اين پروتکل با توجه به بحث گواهينامه ها طراحي شده است بدين معني که اگر داراي گواهينامه نباشيد ، قادر نخواهيد بود که يک پياده سازي از اين پروتکل را داشته باشيد.شايد در عالم راندن اتومبيل بدين صورت تعبير شود که در صورتي که شما داراي گواهينامه نباشيد ، قادر به رانندگي هم نيستيد! اين تشابه از جهاتي صحيح و از جهاتي غلط است . شايد برداشت صحيح تر به اين صورت باشد که اگرچه قادر نخواهيد بود بدون گواهينامه رانندگي کنيد ، اما قادر هستيد که خود براي خود يک گواهينامه صادر کرده و سپس به رانندگي بپردازيد!(هرچند اين گواهينامه از نظر ديگران کاملا بي ارزش است!) .طبق بحث فوق ، شما قادر خواهيد بود بدون پرداخت هيچ هزينه اي يک پروتکل SSL را راه اندازي و استفاده نماييد.نمونه بارز اين استفاده در شبکه هاي داخلي يا Intranet مي باشد.
حذف از "فهرست طلایی" *140*3*4*2*شماره#[YES/OK] بانک ملت
تغییراتاين تبلت 7 اينچی ضمن پيشرفت‌هایی که نسبت به مدل‌های قبلی به خود ديده‌است، از حيث راحتی و کاربرپسندی، از سنت پيشينيان‌اش تبعيت می‌کند. البته سخت‌افزارهای صوتی پلی‌بوک جديد گویی از اين قاعده مستثنی هستند و تغييری به خود نديده‌اند. اما اين عدم تغيير نه به معنی کيفيت پایین، كه به معنی تکرار آن چيزی است که در مدل پيشين شاهد بوديم. پخش فيلم‌های ويدیویی در پلی‌بوک روان و خوب انجام می‌شود و صدا نيز آن‌قدر واضح است که برای شنيدن ديالوگ‌ها به هدفون نيازی ندارید. از ديگر بهبودهای صورت‌گرفته در تبلت جديد شرکت RIM راحتی کار با آن است. از جمله اين‌که برخلاف گذشته، ديگر لازم نيست تبلت را برای فعال‌سازی و انجام تنظيمات اوليه حتماً به يکی از هندست‌های بلک‌بری بانک ملت متصل کنيد. اين پيشرفت، پلی‌بوک را به يک دستگاه مستقل‌ تبديل کرده‌است
7- مطمئن شويد مرورگر شما بانک ملت به روز يا Update شده است و همه وصله هاي امنيتي آن نصب شده است.
بانک ملت
امضاي ديجتالي زيربناي امنيت تبادلات الکترونيکيبا توجه به توسعه روزافزون فناوري اطلاعات و در پي آن تجارت الکترونيکي و تغيير نمادهاي فيزيکي به نمادهاي الکترونيکي، ارسال و تبادل اطلاعات محرمانه الکترونيکي به ضرورتي اجتناب‌ناپذير تبديل بانک ملت شده است.

حالا به منوی اصلی برگشته و گزینه بانک ملت اینترنت (شکل کره زمین) رو انتخاب کنید منتظر بمانید تا اتصال صورت گیرد.
۲۷ دوره باقی‌مانده بانک ملت از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
سیم کارت اعتباری بانک ملت
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کا خرید شارژرت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق ازطریق شرک خرید شارژت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.یم کارتهای شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس خرید شارژ، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچگونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از خرید شارژ طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد بانک ملت شد.

خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.بدین منظور کافیست، با بانک ملت مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.

عزيزم كلاً اينجا ايران مي دونيد از لحاظ بانک ملت سطح بيت ريت و سرعت ما چندم دنيائيو مسئولين كه مي گن ما با افتخار يك پله پيشرفت كرديم و توي اين چند ساله يكي به آخره دنيا شديم.والا چي بگم...

رایتل؛ اپراتور سوم تلفن همراهرایتل (Rightel) عنوان تجاری سیم کارت های اپراتور سوم بانک ملت است که دیروز با حضور وزیر تعاون و برخی مسوولان سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد .سیم‌كارت‌های اپراتور سوم با نام «رایتل» و رنگ سرخابی تیره با سبز فسفری به بازار می‌آید. دلیل نامگذاری سیم کارت رایتل به معنای 'رای' یعنی خرد و تل مخفف تلفن که تلفن خردمند و یا هوشمند اعلام شده است.
3-3 رمزنگاري کليد – عمومي بانک ملت ................................................................28
٥‐ وب سرور توسط کليد خصوصي خود، بانک ملت کليد متقارن رمز گذاري شده را رمزگشايي و با استفاده از آن ساير داده ها و URL را نيز رمزگشايي مي نمايد.
۲۶ طرح بانک ملت تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱#

همچنين بانک ملت پروتکل ]١٠[ WTLS که مخصوص شبکه هاي بيسيم است و در WAP استفاده مي گردد]11[.
پیشگری از آلودگی به کرم های کامپیوتری خطرناککرم ها با استفاده از نقاط ضعف سیستم عامل و نرم‌افزارها منتقل می شوند. تمام شرکت های ساخت نرم افزار و سیستم عامل به طور منظم برای بانک ملت کاربران خود آپدیت های امنیتی می فرستند که اگر کاربران آنها را دانلود و نصب کنند به احتمال قوی از ابتلا به بدافزارها در امان خواهند بود. متأسفانه گاهی این اتفاق می‌افتد که یک ضعف امنیتی برای نرم افزاری کشف شود، اما آپدیت امنیتی آن ساخته نشود یا اینکه خیلی دیر منتشر شود. در این صورت ممکن است یک هکر از این ضعف خبر داشته باشد و به کامپیوترهای دارنده آن نرم افزار نفوذ کند.ایمیل راه دیگر انتقال کرم ها است. هنگام باز کردن ایمیل افراد ناشناس محتاط باشید. از اجرای فایل های پیوست (Attachment) ایمیل خودداری و از کلیک روی لینک های این ایمیل پرهیز کنید. مثال مشهور برای این مورد کرم ILOVEYOU است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.برای اطلاعات بیشتر بخوانید:
GPRS در واقع روش نوینی بانک ملت برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت از آن شماست!
۲۱ طرح‌های تعرفه بانک ملت اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#


با استفاده از نرم‌افزار Zune for Windows Phone می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای خود را بین رایانه و تلفن همراه خود انتقال دهید. برنامه‌ Zune قابلیت اجرای فایل‌های‌های WAV،MP3 WMA ،AMR ،AAC/MP4/M4A/M4B 3GP/3G2 ،WMV ،AVI ،MP4/M4V 3GP/3G2 و بانک ملت MOV را دارد. همچنین کدک‌های DivX و Xvid نیز در فایل‌های AVI در این برنامه قابل پخش است. علاوه بر اینها فرمت‌های عکس JPG/JPEG، PNG، GIF، TIF و BMP در ویندوز فون ۷ پشتیبانی می‌شود.

اين نرم افزار ويروسها و ابزارهاي نفوذگري (هك) را متوقف مي كند. و احتياج به update كردن بانك اطلاعاتي ويروس آن نيست و شما را در برابر آخرين ويروسها محافظت مي بانک ملت كند. و از اجراي نرم افزارهاي نامطمئن جلوگيري مي كند.
• ابزارهای DNS بانک ملت
پراکسي بانک ملت با Packet filter تفاوت دارد
بانک ملت
• در سايتهاي شخصي يا بانک ملت در هنگام chat اطلاعاتي مانند آدرس خود يا شماره تلفن خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و اجتناب از آن‌ها است.طی سال‌های اخیر بسیاری از کاربران اینترنت، ای‌میل‌هایی را از طرف شاهزاده خلع شده نیجریه‌ای دریافت کرده‌اند که در آن از دریافت‌کننده ای‌میل خواسته شده که در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی، برای خارج کردن مقدار بسیار زیادی پول از نیجریه، با ارسال کننده ای‌میل همکاری کند.این اتفاق تنها یکی از هزاران بانک ملت فریبی است که هر روزه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد؛ مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌یی کشور (ماهر) به نقل از شرکت امنیتی پاندا لیستی از متداول‌ترین فریب‌های آنلاین در دهه گذشته منتشر کرده است که این گزارش برگرفته از آن است.
ایرانسل: ایرانسل دارای دو خط برای پشتیبانی مشترکین خود است؛ یک خط ویژه برای تماس از خطوط ایرانسل و یک خط برای تماس از سایر خطوط که به شما توصیه می‌کنیم اگر از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید حتما یک خط ویژه برای تماس با پشتیبانی تهیه کنید چون برای صحبت با اپراتور حداقل باید ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و اگر با خطوط ایرانسل تماس بگیرید هزینه یک دقیقه از حساب شما کم می‌شود. پس از اینکه بعد از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه صدای آهنگ انتظار را شنیدید و به اپراتور وصل شدید همانند مبین‌نت یک پشتیبان با‌‌ همان اطلاعات اولیه با شما صحبت می‌کند و در مورد بانک ملت مشکلات شما که می‌توانند از عدم پوشش خوب تا خرابی مودم و دیرکرد کار‌شناسان نصب باشد به شما کمک کنند.

a) آليس دکمه singرا در نرم افزار ايميل خود کليک ميکند و يا فايلي را که نياز به امضا دارد انتخاب بانک ملت مي كند.

به نظر من دیال بانک ملت آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر شب یه فیلمه 1080 اچ دی دانلود میکنم ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه
۱۰۲۴/۲۵۶ ۲,۸۱۹,۰۰۰ بانک ملت
من ميخوام وايمكس بخرم ولي واقعاگيج شدم بانک ملت بالاخره چي بگيرم اي خدا....
براي اين که يک امضاي الکترونيکي از نظر قانوني به رسميت شناخته شود تا هيچ يک از طرفين نسبت به اصالت و صحت اسناد مبادله شده از طريق اينترنت ترديد نکنند و کسي منکر امضاي ديجيتالي که ارائه کرده، نشود بايد امضاي ديجيتال گواهي شود. مراکز گواهي امضاي ديجيتال مشابه مراجع ثبت اسناد رسمي هستند و چون در محيط سايبر نيز احتمال ترديد، انکار يا ادعاي جعل نسبت به اسناد الکترونيکي وجود دارد پس بايد در اين فضا هم نهادها و مراجعي بانک ملت براي تضمين معاملات الکترونيکي باشند. اين گواهي در واقع هويت امضاءکننده و صحت انتساب سند به وي را تاييد مي‌کند. مرجع گواهي مي‌تواند هم يک نهاد دولتي يا زيرنظر دولت باشد و هم يک نهاد ملي و يا بين‌المللي. به هر حال الان مراکزي در اروپا هست که اميدواريم نکاتي برقرار شود تا آنها صحت گواهي ما را تاييد کنند تا بتوانيم از سوي گواهي‌هاي صادره خود براي کاربردهاي بين‌المللي هم استفاده کنيم.استفاد از امضاي ديجيتال تا چه حد امنيت تبادل اسناد مالي و محرمانه را تضمين مي‌کند؟
۱۴۲*۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱*۱۰۰۰۰*۱۲۳۴۵#[yes/ok/send] بانک ملت
۱. دستگاه‌های بانک ملت خودپرداز (ATM)ه . پایانه‌های فروش (POS)ه. وب سایت بانک‌های طرف قرارداد. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی (Web Kiosk)ه. نرم‌افزار همراه بانک. خرید پیامکی شارژ ارسال پیام کوتاه به ۷۲۲۲ . خدمات بانکداری همراه ایرانسلشما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را از روش های بالا شارژ نمایید، ۵% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روشها، مبلغ ٢٠٠ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۵% از این مبلغ که معادل ۱۰ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می شود.
این بانک ملت مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت "کره زمین" نشان داده شده است. رایانه دستی (PDA) و GPRS
 پيمايش صورت بانک ملت
تاریخچه حسابداری ارزش‌های منصفانه بانک ملت

• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها تاکید دارد. بانک ملت
ثبت نام براي يک بانک ملت گواهينامه ديجيتالي.........................................................6
بانک ملت
راهنمای پاک‌سازی تلفن همراه پیش از فروش clean-mobile چطور تمام اطلاعات شخصی‌مان را پیش از فروش از گوشی پاک کنیم؟ گوشی تلفن همراه قدیمی خراب شده، از ریخت افتاده یا حتی دلتان را زده است. قصد دارید آن را بفروشید و بانک ملت مدل جدیدتری را بخرید. اما نگران اطلاعات… بیشتر بخوانید › به زودی: نسل آینده گوشی‌های هوشمند با فناوری ضد آب گوشی هوشمند ضد آب گوشی چند صد هزار تومانی هوشمندی که در جیب دارید، برترین گجت بازار است؛ اما اگر زیاد در زیر باران بمانید یا اینکه خدای نکرده گوشی از دستتان رها شود و در جوی آب بیفتد چیز زیادی از آن باقی… بیشتر بخوانید › آیفون۵ اپل روی گلکسی۳ سامسونگ را کم می‌کند! آیفون5 برای کم کردن روی تلفن گلکسی۳ سامسونگ، آیفون۵ با کابل جدید اتصال معرفی می‌شود. این روش جدید اتصال علاوه بر این که باعث می شو
• رمزگشاها بانک ملت
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از بانک ملت طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
۱-دانلود نرم افزارها (تروجان قسمتی از نرم افزاری بانک ملت است که کاربر آن را از اینترنت دانلود و نصب می کند.)
مشاهده شماره های "فهرست بانک ملت طلایی" رایگان

‌پراکسي SMTP (Simple Mail Transport Protocol) محتويات ايميل‌هاي وارد شونده و خارج‌شونده را براي محافظت از شبکه شما در بانک ملت مقابل خطر بررسي مي‌کند. بعضي از تواناييهاي آن اينها هستند:• مشخص کردن بيشترين تعداد دريافت‌کنندگان پيام: اين اولين سطح دفاع عليه اسپم (هرزنامه) است که اغلب به صدها يا حتي هزاران دريافت‌کننده ارسال مي‌شود.
برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن بانک ملت به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
نتیجه‌گیری کلی با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر شهر از وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به بانک ملت مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.
هدف تبلیغ , جلب مشتری بانک ملت و ارتقای فروش سایتها
2-3 بانک ملت معرفي الگوريتمهاي رمزنگاري ...........................................................27
بانک ملت
چگونگی دریافت “رمز ورود”: در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ بانک ملت پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید. ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.
Integrity بانک ملت
بنده شیرازم (توی بانک ملت منطقه قرمز)باسرعت 512ایرانسل صبحا سرعتش60 بعدازظهرا 30 وچون که چاره ای دیگه ندارم مجبورم راضی باشم

خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: